Forum SZPADLE Z BRIXTON ASG Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Konkretne scenariusze - pomysły
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SZPADLE Z BRIXTON ASG Strona Główna -> Scenariusze

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Wto 17:39, 24 Paź 2006    Temat postu: Konkretne scenariusze - pomysły

Hej! Właśnie znalazłem na stronie teamu, w którym działa mój kolega (http://www.cannon-fodder.pl) scenariusze. pozwalam sobie zacytować jeden - myślę, że scenariusze tego typu (nie mówię, że dokałdnie ten) są super pomysłem (a nie tylko "my zdobywamy, wy bronicie")


Berlin, 17. września 1961 roku.

Podczas wyburzania starej hali zakładów produkujących uzbrojenie dla hitlerowskich Niemiec, pracująca tam ekipa dokonuje sensacyjnego odkrycia. W przeciwległych częściach hali znajdują się tajemnicze schematy. Wezwani do hali eksperci identyfikują, na podstawie sygnatur i nagłówków, jeden zestaw dokumentów jako zakodowane schematy V3, super-rakiety dalekiego zasięgu, drugi natomiast jako zestaw kluczy niezbędnych do rozszyfrowania schematów.

Sztab wojsk Układu Warszawskiego niezwłocznie wysyła odział specjalny Specnazu, którego celem jest jak najszybsze zabezpieczenie i przejęcie schematów i szyfrów, następnie przekazanie ich do Sztabu.

Stacjonujące w Berlinie Zachodnim oddziały amerykańskie przechwyciwszy informacje o planach rakiety V3, namiar na halę oraz rozkazy przekazane Specnazowi, niezwłocznie wysyłają specjalny oddział marines, który ma zapobiec akcji Sowietów oraz przechwycić dokumenty.

Specnaz, wchodząc od wschodniej strony hali, automatycznie przejmuje teczkę z szyframi. Marines, wchodząc od zachodniej strony, przejmuje teczkę ze schematami.

Drużyna 1. Specnaz:

Cel misji - zdobyć schematy i szyfry w ciągu 20 minut (czas bezwarunkowego odlotu śmigłowca). Zadanie uznaje się za wykonane, gdy teczka z szyframi znajdzie się w teczce ze schematami przy wschodniej ścianie hali, skąd będzie ją można przenieść do śmigłowca.

Respawny - nieskończona ilość, przez dotknięcie "wschodniej" ściany hali.

Uwagi - teczki z szyframi nie można chować (musi leżeć przy wschodniej ścianie i musi być możliwie widoczna, gdyż w razie niepowodzenia misji pilot ma rozkaz zniszczyć teczkę).

Drużyna 2. Marines:

Cel misji - zdobyć schematy oraz szyfry i utrzymać je przez całą akcję - 20 minut (czas do przylotu śmigłowca US Army). Zadanie uznaje się za wykonane, gdy teczka z szyframi znajdzie się w teczce ze schematami przy "zachodniej" ścianie hali, skąd będzie ją można przenieść do śmigłowca.

Respawny - nieskończona ilość, przez dotknięcie "zachodniej" ściany hali.

Uwagi - teczki z szyframi nie można chować (musi leżeć przy zachodniej ścianie i musi być możliwie widoczna, gdyż w razie niepowodzenia misji pilot ma rozkaz zniszczyć teczkę).

Czas misji ustawia się na minutniku - 20 minut, lub więcej/mniej, w zależności od ustaleń drużyn.


--------------------------------------------------------------------


Czekam na Wasze propozycje i wypowiedzi na temat Waszego stosunku do takiego podejścia do strzelanek (choćby od czasu do czasu)!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Wto 18:29, 24 Paź 2006    Temat postu:

mam pytanie bo jezeli sciany sa jednoczesnie miejscem gdzie musi spocząć teczka i respawnem to co powstrzyma jedna druzyne od stania przy scianie przy teczce i ciaglego respawnowania??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Wto 19:03, 24 Paź 2006    Temat postu:

to, że atakują przeciwną teczkę, a ona musi leżeć w respawnie ale przeciwnika. jak dostaną, wracają do swojej ściany!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owca
Major
Major



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Wto 21:17, 24 Paź 2006    Temat postu:

Na [link widoczny dla zalogowanych] jest więcej scenariuszy jakby ktoś chciał więcej poczytaćSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pagan
Captain
Captain



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: SZB


PostWysłany: Śro 19:54, 25 Paź 2006    Temat postu:

generalnie scenariusz jest niegłupi tyle, że mam wątpliwości co do respawnów. Bo skoro teczka leży przy scianie przy której jedna z dróżyn się respawnuje to nic ich nie powstrzyma od strzelanie spod ściany i ciągłego respawnowania się. Ale z drobnymi poprawkami byłoby nieźle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Sob 14:00, 28 Paź 2006    Temat postu: Re: Konkretne scenariusze - pomysły

Pozwólcie, że zacytuje siebie samego:

tigh napisał:
myślę, że scenariusze tego typu (nie mówię, że dokałdnie ten) są super pomysłem (a nie tylko "my zdobywamy, wy bronicie")


Zatem nie ma sensu gadać, czy teczki są takie czy leżą tak... nie gramy ani w tej hali, ani nie robimy tego scenariusza! Chodzi mi o wprowadzenie elementu LARP do naszych gier!! Może być ciekawiej! Co Wy NA TO?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Sob 17:55, 28 Paź 2006    Temat postu:

za!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
black
Captain
Captain



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadel z Zibmbawe


PostWysłany: Sob 20:12, 28 Paź 2006    Temat postu:

Ok jak ma byc LARP to niech bedzie! W takim razie ja chce wstapic do odzialow komandosow Saurona! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Czw 23:27, 02 Lis 2006    Temat postu:

WRACAM DO TEMATU!!! MOżE COś KONKRETNEGO ZROBIMY (chociaż tego sauraona...Smile ) . No bo bronimy i atakujemy to strasznie ... nie wiem... nie kreatywne! Może ściągnijmy jakiś scenariusz z cannon-fodder.pl ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Czw 23:30, 02 Lis 2006    Temat postu:

Zarys: Doborowa i świetnie wyszkolona grupa dywersantów z terrorystycznego ugrupowania X ma za zadanie wysadzić elektrownię atomową w państwie Y i spowodować tym samym śmierć tysięcy ludzi oraz katastrofę ekologiczną. Cel ich misji zostanie osiągnięty w chwili detonacji ładunku wybuchowego w pobliżu centralnego komputera sterowania lub reaktora nr 1. Jako że elektrownia jest obiektem bardzo zagrożonym tego typu atakami, stale stacjonuje w niej oddział specjalny Z szkolony do zwalczania aktów terroru i dywersji na terenie obiektów nuklearnych.

Start: Jednocześnie. Komandosi Z wkraczają do akcji natychmiast po otrzymanego meldunku o desancie na terenie elektrowni niezidentyfikowanego uzbrojonego oddziału.

Cel dywersantów X: Wysadzić bomb side 1 lub bomb side 2 lub zabić wszystkich komandosów. Bomba (budzik w małym plecaku) ma zapalnik czasowy. Należy położyć ładunek w wyznaczonym miejscu i nastawić zapalnik (2 min.) Może to zrobić każdy z dywersantów.

Cel komandosów Z: Nie dopuścić do wysadzenia bomb side 1 lub bomb side 2 lub zabić wszystkich dywersantów. Komandosi znają oba cele dywersantów gdyż wiedzą, że są to dwa newralgiczne punkty bronionego przez nich obiektu. Podłożony i uzbrojony ładunek może być rozbrojony przez każdego z komandosów.

Czas: 15 min. Po jego upływie na teren elektrowni docierają wezwane przez komandosów posiłki, które pacyfikują teren i zabijają wszystkich terrorystów. Jeżeli do tej pory utrzyma się chociaż jeden komandos i nie dopuści on do wysadzenia żadnego bomb side- komandosi wygrywają.

Respawn: Brak.

Medycy: Brak.

---------------------------

ti jest gites. możemy wziąć 2 plecaki z budzikami i jest bomba!!! może być zajebiście!!mogę wziąć budziki (mam takie nakręcane, będą tykały). PISZCIE CO O TYM MYŚLICIE !!![/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tigh dnia Czw 23:33, 02 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Czw 23:31, 02 Lis 2006    Temat postu:

powinienes sie mianowac szefem ds saurona i jazda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Czw 23:32, 02 Lis 2006    Temat postu:

Materiały z cannon-fodder.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Czw 23:35, 02 Lis 2006    Temat postu:

No mogę zorganizować taką grę, może się spodoba... na próbę możnaby to zrobić!! tylko potrzebuje chętnych którzy mnie wesprą!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Pią 0:18, 03 Lis 2006    Temat postu:

bez sprobowania nie dowiemy sie moge ew w czyms pomoc aczkolwiek mam nature lenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pagan
Captain
Captain



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: SZB


PostWysłany: Pią 0:42, 03 Lis 2006    Temat postu:

tylko do takiego scenariusza jest potrzebne odpowiednie miejsce przecież nie będziemy udawać, że elektownia jest w lesie Smile. Jak będize wiosna i ciepło to może pojedziemy na parę dni do żarnowca i tam sie postrzelamy. Przy okazji blisko morze Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Idź do strony 1, 2  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin