Forum SZPADLE Z BRIXTON ASG Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
SCENARIUSZE I INNE POMYSŁY
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SZPADLE Z BRIXTON ASG Strona Główna -> Scenariusze

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy sądzisz, że scenariusze powinny być bardziej urozmaicone niż dotychczas (brzmi dumnie...)?
ZDECYDOWANIE TAK
66%
 66%  [ 4 ]
RACZEJ TAK
33%
 33%  [ 2 ]
RACZEJ NIE
0%
 0%  [ 0 ]
ZDECYDOWANIE NIE
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pon 19:16, 16 Paź 2006    Temat postu: SCENARIUSZE I INNE POMYSŁY

No! Po to jest ten temat, aby się kreatywnie wyłądować. Idea

Moja propozycja ulepszenia jest taka: załatwmy sobie kolorowe szmatki. Każdy jakby miał jedną czerowną i jedną żółtą (kolory do rozpatrzenia). Wtedy wiadomoby było, w jakiej kto jest drużynie (w niedziele z owcą kilka razy zabiliśmy Przemka, a do tego chciałem zabić kilku tubylców). To by usprawniło. Dodatkowo osoba zabita wracałaby do respawna, albo (bez respawna) stawałaby w określonym miejscu, zawsze jednak z opaską na lufie karabinu (no z respawnem tylko, gdy punkt rspwn jest daleko od pola walki). Wtedy nie byłoby sytuacji, kiedy dostajesz kulką, choć nie żyjesz, albo gdy gracze nie są pewni, kto nie żyje.

Poza tym wporwadźmy trochę realistyki - trupy nie mówią!! I nie łażą wszędzie!! Choć to może być najtrudniejsze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owca
Major
Major



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pon 19:29, 16 Paź 2006    Temat postu:

Tylko ile czasu zajęło by zawiązanie szmatki na lufie...ile kulek można by dostać w tym czasie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Pon 19:40, 16 Paź 2006    Temat postu:

Stachu widać że jesteś za PO bo zamiast dwoch opcji (tak i nie) dales cztery ehehe.. dobra zart.

Ogólnie jak na mnie to każdy scenariusz powinien sie opierac na tym ze jedna druzyna broni druga atakuje. Respawny są fajne bo dynamizują gre aczkolwiek bez respawnu tez czasem fajnie grać...

scenariusz tez powinien byc dopasowany do miejsca gdzie sie strzela... hmmm taka walka capture the butelka tez jest fajna bo ludzie co lubia jakies SpecOps moga sie pobawic w skradanie i wykradanie butelki czy tam flagi czy pierscienia Smile

Powinnien tu być przylepiony jeden wątek z ogólnym zarysem podstawowego scenariusza ktory jak na mnie powinien wygladac mniej wiecej tak :

-kazda druzyna ma baze i respawn ktore muszą być w oddalonych od siebie miejscach
-kto umiera idzie do respawnu i czeka minute/dwie i potem znowu gra, ew jak jest roszada karabinow to nie trzeba czekać
-celem jest zdobycie/bronienie jakiegos miejsca bądź przedmiotu.
-trafienie w bron = smierc

jakos tak. chodzi o to zeby bylo malo zasad zeby bylo prosto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owca
Major
Major



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pon 19:50, 16 Paź 2006    Temat postu:

Tylko, żeby jeden scenariusz nie powtarzał się zbyt wiele razy maksimum2-3 razy, czyli 4-6 wliczając obronę i atak. Potem robi się juz nudno, powtarza się schematy. Dlatego warto mieć kilka scenariuszy na jedną strzelankę! Z wykradaniem flagi to dobry pomysł, ale na wiekszych przestrzeniach. Można by też zrobić jakąś forme podchodów na większe odległości. Tak, żeby troche pomyśleć i pobiegać i poczekać na starcie-walkę, a nie tylko się strzelac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pon 20:15, 16 Paź 2006    Temat postu:

Dużo zasad to faktycznie zguba, ale chodzi o fajniejszą zabawe. capture coś tam jest super i trzeba to wporwadzić. Ale z tymi trupami to tak byłoby miło, jakby osoby, które jeszcze żyją, nie musiały potykać się o wszędzie łażące trupy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Pon 20:15, 16 Paź 2006    Temat postu:

to tez zalezy od terenu... jak jest prosty/równy/niezroznicowany to jeden scenariusz sie szybciej zmeczy... a jak jest wiele podejść do celu i miejsc do dzialan zaczepnych to mozna caly czas sie lać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owca
Major
Major



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pon 20:53, 16 Paź 2006    Temat postu:

To prawda, ale jak narazie dużo miejsc z "wieloma podejściami do celu i miejscami działań zaczepnych" nie mamy, więc trzeba nadrabiać scenariuszami...I moim zdaniem powinno być więcej osób, więc należy rozpocząć jakies działania werbunkowe niewinnych duszyczek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zimmermann
First Lieutenant
First Lieutenant



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: SZB


PostWysłany: Pią 16:52, 20 Paź 2006    Temat postu:

Swoją drogą jaki jest nasz stan osobowy na chwile obecną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pią 17:43, 20 Paź 2006    Temat postu:

my i oni... jakieś kilka miliardów ludzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Pią 18:00, 20 Paź 2006    Temat postu:

no tak szybcika policze osoby ktore sie aktywnie udzielaja tzn mają guny elektryczne to jest nas 9 osób czyli : Pawel, szymon, Stach, owca, Pagan, Adam, Mateusz, karol oraz ja natomiast zainteresowanych jest o wiele więcej... Marcinowie dwaj z impry u mnie na dzialce byli zainteresowani ale im brak fundusza, taki jeden kumpel z aakademika i taki moj kumpel ze szkoly plus Rafał . Zauwazylem ze wbrew pozorom duzo osob wie o ASG tylko starczy przeprowadzic drobna rekrutacje wsrod znajomych to mysle ze za pare tygodni dobijemy do poziomu 15-20 osob a wtedy vedzie prawdziwa zabawa szczegolnie jak bedzie SZB kontra inny team Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tigh
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pią 19:26, 20 Paź 2006    Temat postu:

ale teamy chyba zwykle nie sa tak duze? tzn nie aż tak!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
owca
Major
Major



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadle z Brixton


PostWysłany: Pią 21:53, 20 Paź 2006    Temat postu:

Nie może być nas też za dużo, bo przestaniemy się czuć jak w kochającej sie rodzinie...jak bracia...i siostry. Tak 12-15 osób, powinno wystarczyć do fajnych scenariuszy, a możemy się spotykać z innymi teami - dla tych spragnionych dużej ilości ludzi:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pachacuti
Colonel
Colonel



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Cuzco


PostWysłany: Pią 22:49, 20 Paź 2006    Temat postu:

no tylko ze bedzie załóżmy 20 osób to nie znaczy ze wszyscy będą się stawiać, wiadomo niektorzy maja zaoczne studia, prace czy inne rzeczy Smile jak bedzie 20 osob to jak sie bedzie stawialo 60% to bedzie akurat, trzeba to wziąć pod uwage.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
black
Captain
Captain



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Szpadel z Zibmbawe


PostWysłany: Nie 18:24, 22 Paź 2006    Temat postu:

Zgadzam sie z Kudlatym, co do stanu osobowego. 20 osob jest ok, bo wiekszosc z nas ma studia zaoczne ktore nie pokrywaja sie wiec w jeden weekend jest jeden team a kolejny zuplnie inna ekipa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor Wolf (Ulf)
Corporal
Corporal



Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Swąd? Skąd?


PostWysłany: Pon 23:41, 23 Paź 2006    Temat postu:

fajnym motywem może być że jedna drużyna dostaje mapkę i ma dotrzeć z punktu do punktu a druga ma to uniemożliwić. Wtedy wchodzę w grę zasadzki i inne takie bajery z tym że do takiej gry przydało by się więcej osób i jakiś pusty lasek:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Idź do strony 1, 2  Następny

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin